Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mb1 | użytkownik

imię i nazwiskoMichał adresKępno zarejestrowany01.09.2006 @17:40:10 ostatnio na stronie28.04.2014 @23:23:41



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8900900
digarty83 komentarze788 posty na forum58

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aikon88    09.09.2007 @22:22:55
dziekuje za ocene i widze swietne fotki
~nimbastik    08.09.2007 @23:03:59
dzieki za ocenę, zapraszam do innych moich prac, pozdrawiam
~agitro    08.09.2007 @22:17:36
thx
~dziqs    08.09.2007 @22:05:55
dzikuje tez zchecia poobserwuje
_______
Czy istnieje coś gorszego niż miłość brzydkiej kobiety? Owszem - przyjaźń pięknej kobiety.
-nefalem    08.09.2007 @21:45:51
świetna galeria pozdrawiam
~chrupek    07.09.2007 @09:32:57
dzieki za komentarze ) pozdro (Mpower to jest to )
~repmem    06.09.2007 @18:31:07
dzięki
_______
repman
~Adam3    03.09.2007 @17:15:19
czytasz tytuły i opisy? to ważne..
~RobertS    03.09.2007 @00:27:52
Dziekuje bardzo, oczywiscie zapraszam znowu Pozdrawiam, milego tygodnia !!
_______
moja fotogaleria - zapraszam serdecznie: http://www.roberts-art.pl
~kv84    01.09.2007 @23:19:13
Dzięki :)
_______
<<<<<<<< Zapraszam do mnie>>>>>>>>>
http://kv84.digart.pl/
~GarbatyAniolek    01.09.2007 @22:36:53
Dzięki Dobrej nocy
_______
Jestem wrogiem rasizmu.
Wrogiem satanizmu.
Wrogiem polskiej demokracji !
~pilniak    01.09.2007 @22:29:13
dzięki wielkie.
_______
Who's the fuck Mick Jagger?!
~gehenna28    01.09.2007 @22:27:34
Dziękuję!!!
~swistak1991    01.09.2007 @22:09:18
dzięki pozdrawiam
_______
pieniądz to władza a władza to przyjemność
ZAPRASZAM DO MNIE :http://swistak1991.digart.pl/
~Boskikrokodyl    28.08.2007 @02:54:41
dzieki za odwiedziny i zapraszam ponownie
_______
***pif*pam*pum***
~paola90    27.08.2007 @09:16:32
...choć nie kojarzę za bardzo :P
~ooolcia    26.08.2007 @23:20:52
dzieki, pozdrawiam
~aston25    26.08.2007 @23:20:26
Dzięki
~czarnasta    26.08.2007 @23:18:57
agata owszem
~paola90    26.08.2007 @22:58:53
też poobserwuję... ogólnie to mam wrażenie że się znamy xD
~SmoothBlack    26.08.2007 @18:23:45
dziękować :D
_______
Oh well, whatever, nevermind...
~garbaczewska    04.09.2006 @20:10:34
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt